Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Ο Μαραντόνα χαστούκισε δημοσιογράφο!

Στο… κρανίο τα πήρε ο Ντιέγκο Μαραντόνα χθες όταν μαζί με τη σύντροφό του Βερόνικα Οχέδα και τον γιο τους Ντιέγκο Φερνάντο, φθάνοντας σε ένα θέατρο είδε ότι απέξω είχαν στηθεί αρκετοί δημοσιογράφοι. Σε έξαλλη κατάσταση κατέβηκε από το αυτοκίνητό του και χαστούκισε έναν από αυτούς, λέγοντας: «Τι έγινε, ηλίθιε; Γιατί ενοχλείς τη γυναίκα μου αφού εγώ δεν σε πειράζω;» Ο δημοσιογράφος δεν αντέδρασε ενώ, φεύγοντας, ο Μαραντόνα φώναξε: «Είμαι σε ένα χαρούμενο περιβάλλον, οπότε μη μου τα 'σπάτε'. Είμαι 53 χρονών και δεν είμαι ο 'Ντιεγκίτο', είμαι ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα!»

(Πηγή: Aixmi.gr)

Σχόλιο Aekphile: Την επόμενη φορά που ο "κύριος" αυτός θα εμφανιστεί δημόσια, προτείνουμε να μην τον περιμένει κανείς, οι δε παρατυγχάνοντες περαστικοί να καμωθούν πως δεν τον γνωρίζουν καν. Ίσως έτσι "ξεκαβαλήσει" λιγάκι, κι ίσως μάθει (επιτέλους) τρόπους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου