Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 2015

Η άποψη ενός πρώην δημότη Ν. Φιλαδέλφειας για το γήπεδο...

Καλή Χρονιά σε όλους!

Δεν θέλω να ξεκινήσω τη χρονιά δυσάρεστα, αλλά είναι αναγκαίο να το κάνω... Αν κάποια μέρα η Ιστορία της ΑΕΚ δικάσει τους φανατικούς "οργανωμένους", ο φάκελος της δικογραφίας θα πρέπει να περιέχει αμέτρητους τόμους! Λένε πως ΘΕΛΟΥΝ γήπεδο στη Νέα Φιλαδέλφεια, κι από την άλλη, με τις ενέργειές τους δικαιώνουν όσους αντιμάχονται το όνειρο! Για τον τυχάρπαστο, αριβίστα, Συριζαίο πρώην αφισοκολλητή δήμαρχο, δεν έχω πολλά να πω: σύντομα η Ιστορία θα τον πετάξει στον κάδο πολιτικών απορριμμάτων που του αρμόζει. Θα μιλήσω, όμως, για τους ίδιους τους κατοίκους της Φιλαδέλφειας, αυτούς που τον εξέλεξαν, όχι αναγκαία γιατί μισούν την ΑΕΚ αλλά, κυρίως, γιατί έχουν διαχρονικά υποφέρει από τις πράξεις βίας των αλητών που ισχυρίζονται πως είναι "οπαδοί" της! Μεταφέρω, ενδεικτικά, ένα (αναμφίβολα εμπαθές) κείμενο ενός πρώην κατοίκου της Ν.Φ., το οποίο διάβασα στο Facebook:

Ρε παιδιά σας παρακαλώ, πείτε μου την γνώμη σας.Έχω να κάνω μια ερώτηση:
Ας πούμε ότι έχετε ένα οικόπεδο. Ας το κάνουμε αγροτεμάχιο. Κι έρχομαι εγώ που αγαπώ τον πολιτισμό, με την άδεια σας πάντα, κι αφού μου παραχωρήσετε ένα τμήμα του αγροτεμαχίου σας, ας πούμε 1/10, οικοδομώ ένα κτίσμα για κοινωφελή σκοπό.
Εγώ κερδίζω επί πενήντα χρόνια απ την χρήση αυτού του κτίσματος, εκατομμύρια. Εσείς αξιοποιείτε μη κερδοσκοπικά το αγροτεμάχιο σας, κι υπάρχει κοινωνικό, οικονομικό και πολιτιστικό όφελος και για τους δύο.
Επειδή όμως όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν, ξαφνικά το κτίσμα που είχα χτίσει γκρεμίζεται. Άνοιξε η γη και το κατάπιε... (Λέμε τώρα).
Κι αντί να αρκεστώ στο οικόπεδο που μου είχατε παραχωρήσει για να κτίσω πάλι το κτίσμα μου, ζητάω (κι όταν λέμε ζητάω εννοούμε απαιτώ) να μου παραχωρήσετε 2/10 περισσότερα.....
Κι αφού μου πείτε όχι, εγώ αρχίζω να φωνάζω, να απειλώ, να σας παρενοχλώ στην δουλειά ή και το σπίτι σας, να βάζω κόσμο που σύχναζε στο κτίσμα μου να προπηλακίσει εσάς και τους φίλους σας, κι εν πολλοίς πληρώνω κι όποιον δημοσιογράφο ξέρω, να φωνάζει πως φταίτε εσείς που δεν οικοδομώ και πάλι το κτίσμα....
Πως σας φαίνεται;;;;
Αυτό συμβαίνει με το γήπεδο της ΑΕΚ!
Το οικόπεδο που ήταν χτισμένο, της είχε ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ!!! Αν θέλουν οι ΑΕΚτζήδες μεγαλύτερο γήπεδο απ αυτό που είχαν, να πάνε δυο στενά παρακάτω, να αγοράσουν το οικόπεδο που βρισκόταν το εργοστάσιο της Robe di Kappa, Της Bretania ή της EMI που απ την εγκατάλειψη έχουν μετατραπεί σε εστίες μόλυνσης και να χτίσουν αεροδρόμιο αν γουστάρουν!!!
Να αφήσουν όμως το άλσος ήσυχο!!! Εναλλακτικά μπορούν να οικοδομήσουν στα μέτρα που τους έχουν ήδη παραχωρηθεί χωρίς να ζητάν επιπλέον και να κόψουν την γκρίνια τις απειλές και τις βαρβαρότητες!!!
Πείτε μου σας παρακαλώ!!! Το βλέπω λάθος;;;;

Το θεώρησα αναγκαίο να δώσω μια σύντομη απάντηση:

Επειδή μάλλον είσαι ανεπίδεκτος μαθήσεως, θα σου το ξαναπώ: Στο παλιό οικόπεδο ΔΕΝ χτίζεται γήπεδο σύγχρονων προδιαγραφών, όπως απαιτεί η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου για τέλεση διεθνών αγώνων! Δια νόμου, ό,τι παραπάνω πάρει η ΑΕΚ σε δάσος για το γήπεδο, θα το αναπληρώσει πολλαπλώς αλλού, ώστε να μην υπάρξει, συνολικά, απώλεια για το περιβάλλον. Το υπόλοιπο της "ανάλυσής" σου -μνημείο λαϊκιστικού στοχασμού- δεν θα μπω καν στον κόπο να το σχολιάσω. Κοίτα να κάνεις κάτι με την εμπάθειά σου, πάντως... Καλή Χρονιά!

Εν τούτοις, έχει ιδιαίτερη σημασία η ανταπάντησή του. Μεταξύ άλλων, γράφει:

Ως άνθρωπος που έχει τύχει να πηγαίνω στο σπίτι μου και να καταλήξω να κοιμηθώ στο τμήμα, γιατί οι ΑΕΚτζήδες κι οι Ολυμπιακοί τα σπάγανε, που κάθε Κυριακή μου κλείδωναν το ποδήλατο, λόγω αγώνων, που έβλεπα την γειτονιά μου να γεμίζει με ΜΑΤ και δεν μπορούσα να κυκλοφορήσω, που μου έχει τύχει να κάθομαι στην βυζαντινή γωνιά να πίνω καφέ και να σκάσει ο μολότοφ δίπλα μου...... Δεν γουστάρω καθόλου το γήπεδο εκεί που ήταν!!!! Κι ομολογώ πως αν ζούσα ακόμα στην Νέα Φιλαδέλφεια, θα συμμετείχα πολύ δυναμικά στις κινητοποιήσεις των κατοίκων κατά του γηπέδου.....

Εν προκειμένω, υπερθεμάτισα (το σχόλιο επιδοκίμασε ο ίδιος ο πρώην κάτοικος):

Ναι στο γήπεδο, όχι στην αλητεία των χούλιγκαν! Όχι στους τραμπούκους που πρόσφατα διέσυραν και πάλι την ΑΕΚ με πράξεις βίας, παρεμβαίνοντας στο Συμβούλιο του Δήμου ΝΦ (άσχετα αν απεχθάνομαι όσο δεν παίρνει τον νυν δήμαρχο!). Ευθύνη της ίδιας της ΑΕΚ να τους αποβάλει. Τα έχω γράψει και ξαναγράψει, στο ΒΗΜΑ, στο "Αιχμή", στο Aekphile...

Το θέτω υπόψη όσων φανατίζουν τον κόσμο εναντίον του πανύβλακος, αντί να συνιστούν ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση! Ακούς Κώστα Κετσετζόγλου;;

Και πάλι, τις καλύτερες ευχές από το blog για τη νέα χρονιά!

Κ.Π. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου