Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

Η ΑΕΚ δεν ιδρύθηκε το 2004...

Του ΑΝΤΩΝΗ-ΨΕΡΗΜΟΣ

Επειδή η ΑΕΚ δεν ιδρύθηκε το 2004.

Επειδή εκατοντάδες χιλιάδες ψυχές σπαρταράνε από πόνο και δεν κλείνουν μάτι.

Επειδή δεν άξιζε ο Θωμάς τη μέρα των γενεθλίων του τέτοιο δώρο.

Επειδή δεν αξίζει ο Νέστορας μέσα σε ένα χρόνο να χάσει και το γιο και τη μάνα του.

Επειδή την ιστορία που γράψανε κολοσσοί μέσα από ξεριζωμό, πόνο, πολέμους, θάνατο δεν έχει δικαίωμα κανένα νεόπλουτο ανθρωπάκι να την μεταχειρίζεται σαν κωλόπανο.

Επειδή δεν μπορεί να περάσει το «θέλω» των αληταριών να βάλουν στην ίδια μοίρα τον αηδιασμένο ΑΕΚτζή φίλαθλο με τους οργανωτές και διεκπεραιωτές της εκτέλεσης αυτής.

Επειδή όλους αυτούς που σήμερα κρυφογελούν τους έχω μεγαλώσει με πίκρες, πόνο και ξεφτίλες, ξανά και ξανά, σημαδεύοντας τα ανέραστα νιάτα τους και την μίζερη ενηλικίωσή τους.

Επειδή οφείλω ευγνωμοσύνη σε εσένα που με πήγες πρώτη φορά στο γήπεδο.

Επειδή ακόμα θυμάμαι τη μάνα μου να περπατά από τα Πατήσια μέχρι την Ομόνοια μετά την πεντάρα στη Δρέσδη.

Επειδή μια ζωή φοβόσουν πατέρα μου ότι μια μέρα η ΑΕΚ θα με καταστρέψει-πόσο άδικο είχες.

Επειδή τους πιο αδελφικούς φίλους τους γνώρισα δίπλα σου.

Επειδή, ανάθεμα την ώρα που βρισκόσασταν μπροστά μας, ο Γιάννης μου δεν θα γνωρίσει τίποτα απʼόσα ονειρευόμουν πάντα να του μάθω.

Επειδή η μέρα που γεννήθηκε η κόρη μου ήταν η τελευταία που έκλαψα, πριν από σήμερα.

Επειδή το χρωστώ στα όνειρα, τα ξενύχτια, τα καρδιοχτύπια μου.

Επειδή το χρωστώ στο χρόνο που στέρησα από τη γυναίκα και τα παιδιά μου.

Γιʼαυτό το λόγο, με όση δύναμη απομένει στη μαυρισμένη μου ψυχή, υπόσχομαι ότι θα κρατήσω ζωντανή, όσο περνά από το χέρι μου, στη μνήμη του κόσμου τη σημερινή μέρα θλίψης και τα δικά σας, εφιαλτικά, ονόματα. Όλων εσάς που βιάσατε και καταστρέψατε το μεγαλύτερο σύμβολο του Ελληνικού αθλητισμού, τη μάνα μας, τη συνείδηση, την ιστορία μας. Θα παλέψω αυτή να είναι η κληρονομιά που αφήνετε στις φύτρες σας: η εμπεδωμένη συλλογική συνείδηση και μνήμη ότι υπήρξατε ανεπαρκείς, συμφεροντολόγοι, μικρόψυχοι, καταστροφείς. Στον αιώνα των αιώνων.

Αντώνης-Ψέρημος

Πηγή: aek-live.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου